شعر در مورد حرف دل

شعر در مورد حرف دل ،شعری در مورد حرف دل،شعر درباره حرف دل،شعری درباره حرف دل،شعر درباره ی حرف دل،شعر حرف دل،شعر حرف دل عاشق،شعر حرف دلت را بگو،شعر گفتن حرف دل،شعر نو حرف دل،شعر عاشقانه حرف دل،شعر و حرف دل،شعر در مورد حرف دل،شعر های حرف دل،متن شعر حرف دلم،شعر برای حرف دل،شعری در مورد حرف دل،شعر درباره حرف دل،شعری درباره حرف دل،اهنگ های حرف دل،متن شعر حرف دلم سامان جلیلی،متن شعر حرف دلم از سامان جلیلی

شعر در مورد حرف دل

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد حرف دل برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

تو دریایی و من همش فکر آب

همه چی به جر تو سراب ، سراب

سر راه دریا نشونی بذار

واسه این دل تنگ خونه خراب

پر از خواهش و التماس چشات

میخوام هر چی میخوامو از تو بخوام

دلم مثل هر سال حاضر شده

میخوام با همین دل سراغت بیام

شعر اسم دنیا , شعر در مورد اسم دنیا , شعر درباره اسم دنیا , شعر در وصف اسم دنیا

شعر در مورد حرف دل

اوحدی مراغه ای , شعر اوحدی مراغه ای , اشعار اوحدی مراغه ای , آثار اوحدی مراغه ای , اشعار عاشقانه اوحدی مراغه ای

حوصله شلوغی نیست

بیا خلوتی بسازیم ، به دور از هیاهوی مردمان شهر

مهمان تو باشی ،

میزبان بازوهای من …

شعر پرچم ایران , شعر در مورد پرچم ایران , شعر درباره پرچم ایران , شعر در وصف پرچم ایران

شعری در مورد حرف دل

شعر اراده , شعر در مورد اراده , شعر درباره اراده , شعر در وصف اراده

دنیا مرا عمری زمین انداخت

پایین پاهایش ولی هرگز……

شعر توکل , شعر در مورد توکل , شعر درباره توکل , شعر در وصف توکل

شعر درباره حرف دل

شعر پروانه , شعر در مورد پروانه , شعر درباره پروانه , شعر در وصف پروانه

این روزها همبستر دردم

دلتنگ بعضی های نامردم

لعنت به تو که ساده دل کندی

لعنت به من که باورت کردم

شهیار قنبری , شعر شهیار قنبری , اشعار شهیار قنبری , آثار شهیار قنبری , اشعار عاشقانه شهیار قنبری

شعری درباره حرف دل

شعر پرستار , شعر در مورد پرستار , شعر درباره پرستار , شعر در وصف پرستار

 لطفا برای غیبت ما ندبه ای بخوان

یک مشت غایبیم به لطف نقاب ها

شعر اسم خدیجه , شعر در مورد اسم خدیجه , شعر درباره اسم خدیجه , شعر در وصف اسم خدیجه

شعر درباره ی حرف دل

شعر اسم دختر , شعر در مورد اسم دختر , شعر درباره اسم دختر , شعر در وصف اسم دختر

تا وحشت عقل را فراموش کنیم

ازعشق بیا دوجرعه ای نوش کنیم

شاید برهیم ازاین همه چون وچرا

برگردیم و به حرف دل گوش کنیم

سید محمد مرکبیان , شعر سید محمد مرکبیان , اشعار سید محمد مرکبیان , آثار سید محمد مرکبیان , اشعار عاشقانه سید محمد مرکبیان

شعر حرف دل

آنا آخماتووا , شعر آنا آخماتووا , اشعار آنا آخماتووا , آثار آنا آخماتووا , اشعار عاشقانه آنا آخماتووا

به دیدارم بیا امشب ، جهانم را تماشا کن

نمی آیم نگو ، تنها کمی این پا و آن پا کن

تمام شب ، کنار من ، بخوان از عشق و آزادی

نترس از حرف این و آن ، بیا و بعد حاشا کن

همیشه ساده بودم من ، ولی امشب برای تو

معما می شوم هر دم ، تو هم حل معما کن

تمام عمر من طی شد ، به اینکه گم شوم در تو

بیا امشب در آغوشت ، مرا یکباره پیدا کن !

مدارا کرده ام با شهر ، مدارا با زمان و زهر

تو هم با من تنها ، همین یک شب مدارا کن!

شعر اسم توحید , شعر در مورد اسم توحید , شعر درباره اسم توحید , شعر در وصف اسم توحید

شعر حرف دل عاشق

هلالی جغتایی , شعر هلالی جغتایی , اشعار هلالی جغتایی , آثار هلالی جغتایی , اشعار عاشقانه هلالی جغتایی

دل به بهار نمی بندم …

شعر طلا , شعر در مورد طلا , شعر درباره طلا , شعر در وصف طلا

شعر حرف دلت را بگو

شعر اسم زیبا , شعر در مورد اسم زیبا , شعر درباره اسم زیبا , شعر در وصف اسم زیبا

صدای تو از جنس آرامش

نذار حس آرامشم گم بشه

صدام کن تا قفل دلم باز بشه

صدام کن بزار عشق آغاز شه

شعر خجالت , شعر در مورد خجالت , شعر درباره خجالت , شعر در وصف خجالت

شعر گفتن حرف دل

نسرین بهجتی , شعر نسرین بهجتی , اشعار نسرین بهجتی , آثار نسرین بهجتی , اشعار عاشقانه نسرین بهجتی

عمریست خسته ایم از این زندگی فقطخ

وش کرده ایم دل به هیاهوی خواب ها

شعر اسم خاطره , شعر در مورد اسم خاطره , شعر درباره اسم خاطره , شعر در وصف اسم خاطره

شعر نو حرف دل

شعر نام تو , شعر در مورد نام تو , شعر درباره نام تو , شعر در وصف نام تو

از خنده هایی که تو دوست داشتی

چیزی نمونده واسه ی این زن

این عشق های سست امروزی

هرگز به دلبستن نمی ارزن

فرخی یزدی , شعر فرخی یزدی , اشعار فرخی یزدی , آثار فرخی یزدی , اشعار عاشقانه فرخی یزدی

شعر عاشقانه حرف دل

شعر اسم جانان , شعر در مورد اسم جانان , شعر درباره اسم جانان , شعر در وصف اسم جانان

این روزها همسایه آه ام

مهمان باران های گه گاهم

آنقدر پیچیدم به خود از درد

تا با خبر شد شست بابا هم

شعر اسم حسین , شعر در مورد اسم حسین , شعر درباره اسم حسین , شعر در وصف اسم حسین

شعر و حرف دل

شعر با م , مشاعره با م , شعر با حرف میم , شعر با م شروع شه

همین که پیش هم باشیم،همین که فرصتی باشه

همین که گاهی چشمامون،تو چشم آسمون واشه

شعر با ت , مشاعره با ت , شعر با حرف ت , شعر با ت شروع شه

شعر در مورد حرف دل

شعر اذان , شعر در مورد اذان , شعر درباره اذان , شعر در وصف اذان

تا وحشت عقل را فراموش کنیم

ازعشق بیا دوجرعه ای نوش کنیم

شاید برهیم ازاین همه چون وچرا

برگردیم و به حرف دل گوش کنیم

شعر گل شمعدانی , شعر در مورد گل شمعدانی , شعر درباره گل شمعدانی , شعر در وصف گل شمعدانی

شعر های حرف دل

شعر اسم حدیث , شعر در مورد اسم حدیث , شعر درباره اسم حدیث , شعر در وصف اسم حدیث

تمام تار و پود من ، از اینکه بی

خیال ، تودلت به من اهمیت نداده درد می کند

شعر اسم حمید , شعر در مورد اسم حمید , شعر درباره اسم حمید , شعر در وصف اسم حمید

متن شعر حرف دلم

شعر اسم حنانه , شعر در مورد اسم حنانه , شعر درباره اسم حنانه , شعر در وصف اسم حنانه

گله ندارم و غم ِ تو را به دوش می کشمف

قط شنیده ام که دوش ِ جاده درد می کند

شعر کریسمس , شعر در مورد کریسمس , شعر درباره کریسمس , شعر در وصف کریسمس

شعر برای حرف دل

شعر با ی , مشاعره با ی , شعر با حرف ی , شعر با ی شروع شه

بازم نقل لیلی و مجنون شده

تو این لحظه ها عشق آسون شده

قرار بازم مهربونی کنی

همه جا پر از عطر بارون شده

نمیدونم این قصه اسمش چیه

ولی عاشقی درد شیرینه

بجز تو دلم از همه دل برید

خدایا به جز تو امیدم کیه

شعر تهمت , شعر در مورد تهمت , شعر درباره تهمت , شعر در وصف تهمت

شعری در مورد حرف دل

شعر بقیع , شعر در مورد بقیع , شعر درباره بقیع , شعر در وصف بقیع

پرواز را با تو آموختم

سقوط را در تنهـــــــــایی …

شعر تشنگی , شعر در مورد تشنگی , شعر درباره تشنگی , شعر در وصف تشنگی

شعر درباره حرف دل

شعر بصیرت , شعر در مورد بصیرت , شعر درباره بصیرت , شعر در وصف بصیرت

لطفا کمی در چایی من سم بریزید

آرامش تلخ مرا بر هم بریزید

آبی نمیجوشد از این ظاهر فریبی

در کالبد هاتان کمی آدم بریزید

شعر ولادت حضرت علی , شعر در مورد ولادت حضرت علی , شعر درباره ولادت حضرت علی , شعر در وصف ولادت حضرت علی

شعری درباره حرف دل

شعر اسم دریا , شعر در مورد اسم دریا , شعر درباره اسم دریا , شعر در وصف اسم دریا

دلخوش به آدم بودنت بودم

از شوق این گندم نیاسودم

می رفتی و آهسته می گفتی

دستی به دامانش نیالودم

شعر ایل بختیاری , شعر در مورد ایل بختیاری , شعر درباره ایل بختیاری , شعر در وصف ایل بختیاری

اهنگ های حرف دل

شعر با ب , مشاعره با ب , شعر با حرف ب , شعر با ب شروع شه

رفتی کشیدی تا جنون کارم

راحت کمر بستی به آزارم

من می پرستیدم تو را ،حالا

از تو چطوری دست بردارم

شعر هفت سین , شعر در مورد هفت سین , شعر درباره هفت سین , شعر در وصف هفت سین

متن شعر حرف دلم سامان جلیلی

شعر با پ , مشاعره با پ , شعر با حرف پ , شعر با پ شروع شه

برف باریده بر این جاده و جایت خالیست

دست در دست من اما رد پایت خالیست

روی این جاده ی یخ بسته ی بی مقصد آه

چقدر جاذبه ی گرم صدایت خالیست

شعر با ا , مشاعره با ا , شعر با حرف الف , شعر با الف شروع شه

متن شعر حرف دلم از سامان جلیلی

شعر افتادگی , شعر در مورد افتادگی , شعر درباره افتادگی , شعر در وصف افتادگی

به جاده می زنم ولی چقدر پای عاشقماز ای

نکه بی تو می رود پیاده درد می کند

شعر اسم سحر , شعر در مورد اسم سحر , شعر درباره اسم سحر , شعر در وصف اسم سحر

شعر در مورد حرف دل

شعر اسم سوگند , شعر در مورد اسم سوگند , شعر درباره اسم سوگند , شعر در وصف اسم سوگند

مثل گیسویی که باد آن را پریشان می‌کند

هر دلی را روزگاری عشـــــــــق ویران می‌کند

شعر اسم شیدا , شعر در مورد اسم شیدا , شعر درباره اسم شیدا , شعر در وصف اسم شیدا

شعری در مورد حرف دل

شعر اسم شیرین , شعر در مورد اسم شیرین , شعر درباره اسم شیرین , شعر در وصف اسم شیرین

قسم به زلف سیاهش که اعتبار من است

ربوده صبر و قرارم ولی ، قرار من است …

شعر اسم شبنم , شعر در مورد اسم شبنم , شعر درباره اسم شبنم , شعر در وصف اسم شبنم

شعر درباره حرف دل

شعر اسم زینب , شعر در مورد اسم زینب , شعر درباره اسم زینب , شعر در وصف اسم زینب

مرده پرستید و مگر بعد از نبودم

این آبروی مانده ام را کم بریزید

بی درد بودن درد احمق هاست لطفا

در استکان من لبالب غم بریزید

شعر اسم سایه , شعر در مورد اسم سایه , شعر درباره اسم سایه , شعر در وصف اسم سایه

شعری درباره حرف دل

شعر اسم زهره , شعر در مورد اسم زهره , شعر درباره اسم زهره , شعر در وصف اسم زهره

لعنت به تو که عاشقم بودی

لعنت به من که دوستت دارم

حق من این حالی که دارم نیست

لعنت به تو، به “دوستت دارم”

شعر اسم ریحانه , شعر در مورد اسم ریحانه , شعر درباره اسم ریحانه , شعر در وصف اسم ریحانه

شعر درباره ی حرف دل

شعر اسم ستاره , شعر در مورد اسم ستاره , شعر درباره اسم ستاره , شعر در وصف اسم ستاره

همین که گاهی دنیار و با چشمای تو می بینم

همین که چشم به راه تو میون آینه می شینم

شعر اسم سیما , شعر در مورد اسم سیما , شعر درباره اسم سیما , شعر در وصف اسم سیما

شعر حرف دل

شعر اردبیل , شعر در مورد اردبیل , شعر درباره اردبیل , شعر در وصف اردبیل

امتدادیست پر از برف و پر از دلتنگی

جای نجوای توو زمزمه هایت خالیست

آسمان صاف و زمین سرد و درختان سرسبز

جاده از بوی دل انگیز هوایت خالیست

شعر اسم سعید , شعر در مورد اسم سعید , شعر درباره اسم سعید , شعر در وصف اسم سعید

شعر حرف دل عاشق

شعر اسم زهرا , شعر در مورد اسم زهرا , شعر درباره اسم زهرا , شعر در وصف اسم زهرا

سـرد اسـت و مـن تـنهایـم “

چـه جمـلـه ای !

پــــُر از کـلیـشه …

پـــُـر از تـهـوع …

جـای ِ گـرمی نـشستـه ای و می خـوانـی :

” ســرد اسـت “…

یـخ نمـی کنـی …

حـس نـمی کنـی …

کـه مـن بـرای ِ نـوشتـن ِ همیـن دو کلمـه

چـه سرمایـی را گـذرانـدم

شعر اسم رها , شعر در مورد اسم رها , شعر درباره اسم رها , شعر در وصف اسم رها

شعر حرف دلت را بگو

شعر اسم رعنا , شعر در مورد اسم رعنا , شعر درباره اسم رعنا , شعر در وصف اسم رعنا

ناگهان می‌آید و در سینه می‌لرزد دلم

هرچه جز یاد تو را با خاک یکسان می‌کند

شعر اسم زری , شعر در مورد اسم زری , شعر درباره اسم زری , شعر در وصف اسم زری

شعر گفتن حرف دل

شعر اسم رضا , شعر در مورد اسم رضا , شعر درباره اسم رضا , شعر در وصف اسم رضا

این قندها کام مرا شیرین نکردند

لطفا برایم چای پهلو سم بریزید

شعر هفته بسیج , شعر در مورد هفته بسیج , شعر درباره هفته بسیج , شعر در وصف هفته بسیج

شعر نو حرف دل

شعر اجل , شعر در مورد اجل , شعر درباره اجل , شعر در وصف اجل

منهای من تو خاطرت جمعِ

راحت نشستی چای مینوشی

من فکر و ذکرم روز و شب اینه

با کی کجا میری ؟چی می پوشی؟

شعر اسم رامین , شعر در مورد اسم رامین , شعر درباره اسم رامین , شعر در وصف اسم رامین

شعر عاشقانه حرف دل

شعر ایمان , شعر در مورد ایمان , شعر درباره ایمان , شعر در وصف ایمان

شب سردیست دلم دیده تر می خواهد

دل ِ آشفته من از تو خبر می خواهد 

شعر اسم رضوان , شعر در مورد اسم رضوان , شعر درباره اسم رضوان , شعر در وصف اسم رضوان

شعر و حرف دل

شعر اسم ژاله , شعر در مورد اسم ژاله , شعر درباره اسم ژاله , شعر در وصف اسم ژاله

بازم حس می کنم زنده ام

بازم حس می کنم هستم

بگو با بودنت دل رو

به کی غیر تو می بستم

شعر اسم یکتا , شعر در مورد اسم یکتا , شعر درباره اسم یکتا , شعر در وصف اسم یکتا

شعر در مورد حرف دل

شعر اسم سینا , شعر در مورد اسم سینا , شعر درباره اسم سینا , شعر در وصف اسم سینا

گرچه با فوجی از احساس قشنگم اما

سطر سطر دلم از حرف و هجایت خالیست

ای پریشان پشیمان شده از خویش هنوز

کلبه ی شعرو غزل نیز برایت خالیست.

شعر اسم یگانه , شعر در مورد اسم یگانه , شعر درباره اسم یگانه , شعر در وصف اسم یگانه

شعر های حرف دل

شعر اسم صبا , شعر در مورد اسم صبا , شعر درباره اسم صبا , شعر در وصف اسم صبا

پس کوچه های قلب مرا جستجو نکرد

اما مرا به عمق درونم کشید و رفت

شعر اسم صدف , شعر در مورد اسم صدف , شعر درباره اسم صدف , شعر در وصف اسم صدف

متن شعر حرف دلم

شعر تنفر , شعر در مورد تنفر , شعر درباره تنفر , شعر در وصف تنفر

با من از این هم دلت بی‌اعتناتر خواست، باش!

موج را برخورد صخره کِی پشیمان می‌کند؟

شعر اذیت , شعر در مورد اذیت , شعر درباره اذیت , شعر در وصف اذیت

شعر برای حرف دل

شعر اسم شراره , شعر در مورد اسم شراره , شعر درباره اسم شراره , شعر در وصف اسم شراره

آدم ها این روزها

با هورمون هایشان عاشق می شوند نه با قلبشان

 پس توقع ماندن احمقانه است …

شعر با ق , مشاعره با ق , شعر با حرف قاف , شعر با ق شروع شه

شعری در مورد حرف دل

شعر با ن , مشاعره با ن , شعر با حرف نون , شعر با ن شروع شه

دست تو شالِ گردنش میشه

دستای من هم دور فنجونه

بوی تنش رو میده بازوهات

بوی تو رو هر جای این خونه

شعر اسم یلدا , شعر در مورد اسم یلدا , شعر درباره اسم یلدا , شعر در وصف اسم یلدا

شعر درباره حرف دل

شعر با ف , مشاعره با ف , شعر با حرف ف , شعر با ف شروع شه

لب بر لب سیگار میذارم

روی لب تو رد ماتیک

شبهای من سر درد و سرگیجست

شبهای تو رویایی و شیک

شعر با ک , مشاعره با ک , شعر با حرف کاف , شعر با ک شروع شه

شعری درباره حرف دل

شعر اسم شادی , شعر در مورد اسم شادی , شعر درباره اسم شادی , شعر در وصف اسم شادی

باز لبخند بزن ، قهوه شکر می خواهد

شعر با ث , مشاعره با ث , شعر با حرف ث , شعر با ث شروع شه

اهنگ های حرف دل

شعر با و , مشاعره با و , شعر با حرف واو , شعر با و شروع شه

همین که میشه یادت بود،تو روزایی که درگیرم

که گاهی ساده می خندم،گاهی سخت دلگیرم

شعر با ه , مشاعره با ه , شعر با حرف ه , شعر با ه شروع شه

متن شعر حرف دلم سامان جلیلی

شعر سرو , شعر در مورد سرو , شعر درباره سرو , شعر در وصف سرو

همین احساس خوبی که

دلت سهم منو داده

همین که اتفاق عشق

برای قلبم افتاده

شعر با ل , مشاعره با ل , شعر با حرف لام , شعر با ل شروع شه

متن شعر حرف دلم از سامان جلیلی

شعر با گ , مشاعره با گ , شعر با حرف گاف , شعر با گ شروع شه

کیستی که من

اینگونه به اعتماد

نام خود را

با تو می گویم

شعر اسم شقایق , شعر در مورد اسم شقایق , شعر درباره اسم شقایق , شعر در وصف اسم شقایق

شعر در مورد حرف دل

شعر اسم وحید , شعر در مورد اسم وحید , شعر درباره اسم وحید , شعر در وصف اسم وحید

دستای بارون توی دستامه

رو شونه های شهر می رقصم

باد و بغل کردم که میچرخم

حالم زیادی خوبه میترسم

شعر اسم شهلا , شعر در مورد اسم شهلا , شعر درباره اسم شهلا , شعر در وصف اسم شهلا

شعری در مورد حرف دل

شعر اسم یاسمن , شعر در مورد اسم یاسمن , شعر درباره اسم یاسمن , شعر در وصف اسم یاسمن

مثل مادر، عــــــــــاشق از روز ازل حسرت‌کِش است

هرکسی او را به زخمی تازه مهمان می‌کند

شعر اسم پریا , شعر در مورد اسم پریا , شعر درباره اسم پریا , شعر در وصف اسم پریا

شعر درباره حرف دل

شعر اسم یاسمین , شعر در مورد اسم یاسمین , شعر درباره اسم یاسمین , شعر در وصف اسم یاسمین

مرا طاقت درد هست لیک ،

یک نفس ،

طاقت دوری ام نیست …

شعر اسم پروین , شعر در مورد اسم پروین , شعر درباره اسم پروین , شعر در وصف اسم پروین

شعری درباره حرف دل

شعر اسم پونه , شعر در مورد اسم پونه , شعر درباره اسم پونه , شعر در وصف اسم پونه

باخبر باش که این طفل پدر می خواهد

شعر اسم بیتا , شعر در مورد اسم بیتا , شعر درباره اسم بیتا , شعر در وصف اسم بیتا

شعر درباره ی حرف دل

شعر اسم فریبا , شعر در مورد اسم فریبا , شعر درباره اسم فریبا , شعر در وصف اسم فریبا

دیشب به خوابم دیدم آرامش

یک روز بالشت سرم میشه

ان مع العسره……یقین دارم

من خواب هامو باورم میشه

شعر زلزله , شعر در مورد زلزله , شعر درباره زلزله , شعر در وصف زلزله

شعر حرف دل

شعر اسم غزال , شعر در مورد اسم غزال , شعر درباره اسم غزال , شعر در وصف اسم غزال

بازم حس می کنم زنده ام بازم حس می کنم هستم

بگو با بودنت دل رو به کی غیر تو می بستم

شعر با چ , مشاعره با چ , شعر با حرف چ , شعر با چ شروع شه

شعر حرف دل عاشق

شعر یتیم , شعر در مورد یتیم , شعر درباره یتیم , شعر در وصف یتیم

کلید قلبم را

در دستانت می گذارم

نان شادی ام را با تو قسمت می کنم

به کنارت می نشینم

شعر با ز , مشاعره با ز , شعر با حرف ز , شعر با ز شروع شه

شعر حرف دلت را بگو

شعر با ر , مشاعره با ر , شعر با حرف ر , شعر با ر شروع شه

مدام ذهن خسته ام تو را مرور می کندسَرَم،س

َرَم، خدا،که فوق العاده درد می کند

شعر با س , مشاعره با س , شعر با حرف سین , شعر با س شروع شه

شعر گفتن حرف دل

شعر با ج , مشاعره با ج , شعر با حرف جیم , شعر با ج شروع شه

اشک می‌فهمد غم افتاده‌ای مثل مرا

چشم تو از این خیانت‌ها فراوان می‌کند

شعر ساقی , شعر در مورد ساقی , شعر درباره ساقی , شعر در وصف ساقی

شعر نو حرف دل

شعر با خ , مشاعره با خ , شعر با حرف خ , شعر با خ شروع شه

باران را دوست دارم

چون می توانم بی محابا دست در دست تو

میان مردمان شهر عاشقی کنم …

شعر تنبلی , شعر در مورد تنبلی , شعر درباره تنبلی , شعر در وصف تنبلی

شعر عاشقانه حرف دل

شعر با ش , مشاعره با ش , شعر با حرف شین , شعر با ش شروع شه

من را تمام می کند این اضطراب هامن

را رها نمی کند این پیچ و تاب ها

شعر انگور , شعر در مورد انگور , شعر درباره انگور , شعر در وصف انگور

شعر و حرف دل

شعر ارتش , شعر در مورد ارتش , شعر درباره ارتش , شعر در وصف ارتش

صید عشق از دل یک سنگ هنر می خواهد

شعر ظهور حضرت مهدی , شعر در مورد ظهور حضرت مهدی , شعر درباره ظهور حضرت مهدی , شعر در وصف ظهور حضرت مهدی

شعر در مورد حرف دل

شعر عنکبوت , شعر در مورد عنکبوت , شعر درباره عنکبوت , شعر در وصف عنکبوت

و سربر شانه‌ی تو

اینچنین آرام

به خواب می روم؟

کیستی که من

شعر سخاوت , شعر در مورد سخاوت , شعر درباره سخاوت , شعر در وصف سخاوت

شعر های حرف دل

شعر بیماری , شعر در مورد بیماری , شعر درباره بیماری , شعر در وصف بیماری

دلم گرفته .. دنیا چه کند که من اینقدر خرابم !؟

دگر با کسی که ما شدن من و او را نمیخواهد ، کاری ندارم!

بگویید بیاید.. دلم دیگر از دستش پر نیست .. زندگی ام دگر خالی شده

هـــدفم .. ! راستی هدفشم چه شد! .. نکند ……!

شعر بغض , شعر در مورد بغض , شعر درباره بغض , شعر در وصف بغض

متن شعر حرف دلم

شعر احساس , شعر در مورد احساس , شعر درباره احساس , شعر در وصف احساس

عاشقان در زنـــــدگی دنبال مرهم نیستند

درد بی‌درمان‌شان را مــــــرگ درمان می‌کند

شعر اسم نفس , شعر در مورد اسم نفس , شعر درباره اسم نفس , شعر در وصف اسم نفس

شعر برای حرف دل

شعر تبریک تولد , شعر در مورد تبریک تولد , شعر درباره تبریک تولد , شعر در وصف تبریک تولد

بند می زنم

تکه تکه های باور شکسته ام را در قاب شعر

که عشق هنوز هم زیباست اما

فقط در قالب شعر …

شعر با ح , مشاعره با ح , شعر با حرف ح , شعر با ح شروع شه

شعری در مورد حرف دل

شعر تسلیت مادر , شعر در مورد تسلیت مادر , شعر درباره تسلیت مادر , شعر در وصف تسلیت مادر

از استرس پُرم ، پُرم از ترس و دلهره

دلخونم از اسارت رنگ و لعاب ها

شعر تبریز , شعر در مورد تبریز , شعر درباره تبریز , شعر در وصف تبریز

شعر درباره حرف دل

شعر تمیزی , شعر در مورد تمیزی , شعر درباره تمیزی , شعر در وصف تمیزی

یادم آمد سفر عشق جگر می خواهد

شعر تلگرام , شعر در مورد تلگرام , شعر درباره تلگرام , شعر در وصف تلگرام

شعری درباره حرف دل

شعر تاریکی شب , شعر در مورد تاریکی شب , شعر درباره تاریکی شب , شعر در وصف تاریکی شب

یک شب دلی به مسلخ خونم کشید و رفت

دیوانه ای به دام جنونم کشید و رفت

شعر اسم قمر , شعر در مورد اسم قمر , شعر درباره اسم قمر , شعر در وصف اسم قمر

اهنگ های حرف دل

شعر اسم هما , شعر در مورد اسم هما , شعر درباره اسم هما , شعر در وصف اسم هما

کلافه ام

و درمان این حالم کسی است

که هم هست و هم نیست …

شعر آغاز , شعر در مورد آغاز , شعر درباره آغاز , شعر در وصف آغاز

متن شعر حرف دلم سامان جلیلی

شعر اتحاد , شعر در مورد اتحاد , شعر درباره اتحاد , شعر در وصف اتحاد

از پای ِ بسته ام به هزار و یک

آرزواز زندگی ِ بسته به عالیجناب ها

شعر اضطراب , شعر در مورد اضطراب , شعر درباره اضطراب , شعر در وصف اضطراب

متن شعر حرف دلم از سامان جلیلی

شعر اسم ضحی , شعر در مورد اسم ضحی , شعر درباره اسم ضحی , شعر در وصف اسم ضحی

ای کاش کسی چشم ترم را میدیداین

مستِ به خون شناورم را میدید

شعر بخشش , شعر در مورد بخشش , شعر درباره بخشش , شعر در وصف بخشش

شعر در مورد حرف دل

شعر اشتباه , شعر در مورد اشتباه , شعر درباره اشتباه , شعر در وصف اشتباه

خبر نداری از دلم که ساده درد می کنداز ا

ین دلی که بی تو بی اراده درد می کند

شعر آواز , شعر در مورد آواز , شعر درباره آواز , شعر در وصف آواز

شعری در مورد حرف دل

شعر معشوقه , شعر در مورد معشوقه , شعر درباره معشوقه , شعر در وصف معشوقه

تو امید آخر عشقی، نباید بشکنی!*

کرمیت دست تو غم را از دل من می بَرَد*

مثل یک آتش که می افتد به جان خِرمنی* ا

ین همه مهر و محبت کار دستت می دهد*

شعر اسم لاله , شعر در مورد اسم لاله , شعر درباره اسم لاله , شعر در وصف اسم لاله

شعر درباره حرف دل

شعر اسم حامد , شعر در مورد اسم حامد , شعر درباره اسم حامد , شعر در وصف اسم حامد

این جنگ نرم

میان چشم های تو و احساس من ،

یک بازنده بیشتر ندارد

دل بی دفاع من ….

شعر اسم ساغر , شعر در مورد اسم ساغر , شعر درباره اسم ساغر , شعر در وصف اسم ساغر

شعری درباره حرف دل

شعر اسم ساحل , شعر در مورد اسم ساحل , شعر درباره اسم ساحل , شعر در وصف اسم ساحل

هر که در عشق

سر از قله برآرد هنر است

همـــه تا دامنــــه‌ ی کــــوه تحمــــــل دارند .

شعر در مورد حرف دل