فروشگاه اینترنتی سکنی

فروشگاه اینترنتی سکنی

فروشگاه اینترنتی سکنی

فروشگاه اینترنتی سکنی

فروشگاه اینترنتی سکنی

کلمات کلیدی

آزمایشات سرطان کبد

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۳۷ ق.ظ

آزمایشات سرطان کبد

اگر شما با سرطان کبد آشنا هستید، آزمایش های متعددی انجام می شود. این آزمایش ها به دلایل زیر انجام می شود: آنها تأیید می کنند که شما سرطان کبد دارید. آنها همچنین تأیید می کنند که سرطان شما یک سرطان اولیه کبد یا سرطان کبدی ثانویه است. سطح سرطان را ارزیابی کنید. به عبارت دیگر، آنها میزان چربی کبد را تحت تاثیر قرار می دهند و اینکه آیا سرطان به سایر قسمت های بدن گسترش یافته است یا خیر. فعالیت کبد و سلامت عمومی خود را ارزیابی کنید.
علائم سرطان کبد سیاه پوست

درد شکمی راست، از دست دادن اشتها، کاهش وزن، اختلال شکمی، ضربه های بزرگ در شکم، زردی، اختلالات متابولیکی و داخلی.
علل سرطان کبد سیاه پوست

تاریخچه هپاتیت B مزمن، برخی از قرص های هورمونی، آرسنیک، انگل شیستومیاازیت (که در استان خوزستان رایج است)، موهای راه راه و گسترده و برخی دیگر علل ناشناخته است.
سرطان کبد سیاه

بزرگترین جسم بدن زیر دیافراگم در سمت راست بدن است، ساختن صفرا، جذب و تولید غذاهای سه گانه (قندها، چربی ها، پروتئین ها). این سلول ها را برای تغذیه آماده می کند. سرطان کبد (کبد سیاه) در مردان شایع تر است و در کشورهای مختلف مانند آفریقا، چین، ژاپن و آسیای جنوب شرقی بسیار رایج است و یکی از علل اصلی مرگ است. سرطان های دیگر بدن، از جمله معده، پانکراس، روده بزرگ، ریه، دهان و مثانه، می توانند به کلیه منتقل شوند. و یک سرطان ثانویه ایجاد کنید.

  • هاشم مسگر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی