فروشگاه اینترنتی سکنی

فروشگاه اینترنتی سکنی

فروشگاه اینترنتی سکنی

فروشگاه اینترنتی سکنی

فروشگاه اینترنتی سکنی

کلمات کلیدی

عوارض نشستن به شکل w و قورباغه ای در کودکان و بزرگسالان چیست

عوارض نشستن به شکل w و قورباغه ای در کودکان و بزرگسالان چیست در سایت جسارت

نشستن به شکلw ,عوارض نشستن به شکلw,مشکلات نشستن در وضعیت w,درمان قورباغه ای نشستن کودکان,نشستن w,علت قورباغه ای نشستن کودکان,دبلیو نشستن کودک

نشستن به شکلw , عوارض نشستن به شکلw , مشکلات نشستن در وضعیت w , درمان قورباغه ای نشستن کودکان

توضیحاتی در مورد نشستن به شکل w

نشستن w شکل، یکی از حالتهای مرسوم نشستن در کودکان است. این نحوه نشستن توانایی کودکان برای کنترل تنه و چرخش بدن آنها را تقویت می­کند اما این نحوه نشستن برای همه کودکان توصیه نمی شود ، لذا والدین می بایست از این موضوع با خبر باشند که نشستن در این حالت برای مدت زیاد میتواند مشکلات ارتوپدی در فرزندانشان ایجاد کند. کودکانی که به این نحوه نشستن عادت دارند معمولا از این روش برای افزایش پایداری تنه و لگن برای بازی کردن و اعمال دیگر استفاده می­ کنند.در این مطلب از سایت جسارت در مورد عوارض نشستن به شکل w و قورباغه ای در کودکان و بزرگسالان چیست صحبت میکنیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

نشستن به شکل w و دررفتگی استخوان لگن

W شکل نشستن می تواند موجب دررفتگی استخوان لگن نیز شود . همچنین این شکل نشستن می تواند در رفتگی استخوان لگن را دربرداشته و در بچه هایی که از پیش مشکلات استخوانی دارند، اگر گروه های عضلانی اصلی در وضعیت کوتاه شده قرار بگیرند، مشکلات استخوانی شان بدتر خواهد شد.

نشستن به شکل w در کودکان

پدر و مادرها معمولا به اشتباه فکر می کنند نشستن به شکل w برای انعطاف پذیری بدن بچه ها خوب است ولی حقیقت پیز دیگری است. در حقیقت این شکل نشستن به نظرشان ایرادی ندارد. اما کارشناسان توصیه می کنند این مدل نشستن می تواند منجر به مشکلات بسیار جدی در رشد کودکان شده و حتی به استخوان ها، مفاصل و عضلات آسیب برساند و موجب بیماری های استخوانی گردد. والدین نباید اجازه دهند کودکان در وضعیت W روی زمین بنشینند زیرا می تواند آثار منفی بر الگوهای رشد کودکان داشته باشد.بسیاری از کودکان تمایل دارند که در وضعیت W روی زمین بنشینند زیرا در این حالت احساس امنیت و پشتیبانی بیشتری دارند. متاسفانه بیشتر والدین از این حقیقت آگاه نیستند که نشستن در وضعیت W می تواند به عوارض بیشتری منجر شود. «هلثی لایف ویژن» نوشت:والدین نباید اجازه دهند کودکان در وضعیت W روی زمین بنشینند زیرا می تواند آثار منفی بر الگوهای رشد کودکان داشته باشد.

توصیه هایی درباره نشستن به شکل w

“هر وقت کودک شما به این شکل نشست، فورا به او توصیه کنید چهارزانو بنشیند، یا پاهایش را دراز کند و یا آنها را در یک طرف قرار دهد” عضلات شروع به سفت شدن کرده و باعث می شود عضلات همیشه در حال کوتاه شدن باشند، که می تواند هماهنگی، تعادل، وضعیت بدنی، توانایی راه رفتن و رشد مهارت های حرکتی را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین می تواند منجر به درد لگن و کمر شود، چون به ابداکتورهای لگن، زردپی های پشت زانو، چرخنده های داخلی و تاندون های پاشنه فشار وارد می شود. یکی از مهارت هایی که این بچه ها آن را از دست می دهند، توانایی بلند شدن بعد از افتادن است که نیاز به این دارد فرد بتواند بچرخد و وزنش را جابجا کند. این بچه ها همچنین ممکن است در رشد مهارت های دستی و تسلط در پریدن، پرتاب کردن و شوت زدن تاخیر داشته باشند.

  • هاشم مسگر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی