فروشگاه اینترنتی سکنی

فروشگاه اینترنتی سکنی

فروشگاه اینترنتی سکنی

فروشگاه اینترنتی سکنی

فروشگاه اینترنتی سکنی

کلمات کلیدی

لاغری شکم با داروهای گیاهی

پنجشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۵۸ ب.ظ

لاغری شکم با داروهای گیاهی

برای لاغری شکم با داروهای گیاهی و لاغری سریع پهلو و دور شکم چه کنیم در دسته پزشکی و سلامت سایت علم سرا

لاغری شکم با داروهای گیاهی ، لاغری سریع شکم با داروهای گیاهی ، لاغری دور شکم با داروهای گیاهی ، درمان لاغری شکم با گیاهان دارویی

لاغری شکم

لاغری شکم با داروهای گیاهی یک رویای دست یافتی برای افراد چاق است.تجمع چربی ها در ناحیه ی شکم شما علاوه بر گرفتن زیبایی شما ، به سلامتی نیز آسیب می زند. بنابراین لازم است که چاقی شکمی را حتما کنترل شود چون احتمال بروز بیماری ها و مشکلات قلبی و همچنین بیماری های دیگر را افزایش می یابد. خوشبختانه چربی های این قسمت از بدن با کمک رژیم غذایی مناسب، ورزش های هوازی مانند ایروبیک و برخی مکمل های طبیعی مانند دمنوش لاغری قابل کنترل و درمان است. آرزوی خیلی از افراد چاق این است که ای کاش چاق نشود و یا حداقل چاق چربی به طور یکسان در بدنشان توزیع می شد. اما همیشه این آرزو محقق نمی شود و چربی ها بیشتر در ناحیه ی شکم و پهلو ها تجمع می کنند. متخصصان شیوه‌های طبیعی درمان در جهان نسخه‌های گیاهی و بی‌عارضه‌ای را برای کاهش وزن و درمان چاقی به بیماران خود توصیه می‌کنند و بر این باورند که در صورتی که افراد اراده محکمی داشته باشند با ساده‌ترین برنامه‌های غذایی و مصرف گیاهان دارویی مفید می‌توانند علاوه بر چاقی و اضافه وزن بر فشارخون، بیماری‌های قلبی، تنگی نفس، چربی خون و دیگر بیماری‌های ناشی از چاقی را درمان کنند.در این مطلب از سایت جسارت به برای لاغری شکم با داروهای گیاهی و لاغری سریع پهلو و دور شکم چه کنیم می پردازیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.♥

درمان لاغری شکم با داروهای گیاهی

برای خلاصی از شر چربی پهلو در کنار ورزش مداوم و تغییر در سبک و شیوه زندگی لازم است که بدنتان را سم زدایی کرده و عملکرد ارگان های حیاتی بدن مانند کبد را تحریک کنید چون این ارگان وظیفه تبدیل چربی ها به قندها را به عهده دارد.خوشبختانه درمان های طبیعی نیز وجود دارند که به تمیز شدن بدن و مقابله با چاقی کمک می کنند. ویتامین C و آنتی اکسیدان های موجود در لیموترش باعث افزایش فواید زنجبیل برای پاکسازی کبد و بهبود هضم چربی ها می شود.ترکیب این دو ماده باعث می شود چایتان خواص سم زدایی و دیورتیک داشته باشد و چربی بیشتری در ناحیه شکم بسوزانید. زنجبیل یکی از این روش های درمانی طبیعی فوق العاده موثر است و به دلیل دارا بودن خواص ترموژنی به سوزاندن چربی ها کمک کرده و سموم را از بدن دفع می کند.

لاغری شکم با چای سبزی زنجبیلی

چای سبز به دلیل دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی و تأثیر آن در لاغری شهرت زیادی دارد. مصرف منظم چای سبز مانع از تجمع چربی شده و میزان کلسترول خون را کنترل می کند. این چای باعث بهبود روند هضم غذا می شود. تهیه چای سبز با اندکی ریشه زنجبیل تأثیر باورنکردنی در بهبود سلامتی و حفظ تناسب اندام در کوتاه ترین زمان دارد.آب را بجوشانید و یک حلقه زنجبیل را به آن اضافه کنید. اجازه دهید با حرارت ملایم به مدت چند دقیقه بجوشد. سپس زیر شعله را خاموش کرده و یک قاشق چای سبز به آن اضافه کنید. ده دقیقه صبر کنید تا چای سبز دم بکشد. توصیه می شود روزانه دو لیوان از این چای بنوشید.

لاغری شکم با جینسینگ

جینسنگ به دلیل توانایی افزایش سطح انرژی و سریع کردن سوخت‌و‌ساز بدن، ارزش زیادی دارد. جینسنگ چینی (panax ginseng) را به طور ویژه، با مزیت‌های کاهش وزن ارتباط داده‌اند و در مطالعه‌ای نشان داده شد که مصرف عصاره‌ی جینسنگ چینی در موش‌های چاق و مبتلا به دیابت، موجب بهبود حساسیت به انسولین در آنها شده و علاوه بر آن باعث کاهش مقدار قابل توجهی از وزن آنها پس از ۱۲ روز شد.

درمان لاغری شکم فلفل قرمز

کپسایسین، ترکیبی است که خاصیت گرما را به فلفل می‌دهد و می‌تواند با کاهش مصرف کالری، کاهش بافت چربی و کاهش میزان چربی خون، با چاقی مقابله کند و همچنین با تحریک تغییر پروتئین‌های مفید در بدن، از تجمع چربی در بدن جلوگیری کند. بخشی از این مزیت‌ها به دلیل پتانسیل حرارتی کپسایسین است که ماده‌ای مولد حرارت است و می‌تواند به طور موقت و زمانی که بدن، سوخت‌هایی مانند چربی را می‌سوزاند، تولید حرارت در بدن را افزایش دهد و تاثیرات مفیدی بر سوخت‌و‌ساز و ذخیره‌سازی چربی بر بدن بگذارد. تحقیقات نشان داده‌اند که مصرفِ مواد مولد حرارت، می‌تواند سوخت‌و‌ساز بدن را تا ۵ درصد افزایش داده، و چربی‌سوزی را تا ۱۶ درصد افزایش دهد. این مواد حتی می‌توانند به خنثی کردنِ کاهش سرعت سوخت‌و‌ساز در بدن، که اغلب در طول کاهش وزن رخ می‌دهد، کمک کنند.

درمان لاغری شکم با شوید

در شرایطی که تجمع چربی‌ها در نقاط مختلف بدن موجب بروز چاقی موضعی در اندام‌ها می‌شود، فرد نیاز به یک چربی‌سوز مناسب دارد تا بتواند علاوه بر آنکه تجمع سلول‌های چربی را در نقاط مختلف بدن متوقف کند به شکسته‌شدن سلول‌های چربی و از بین رفتن اضافه وزن هم کمک کند. از دیدگاه درمانگران طب سنتی نوشیدن آب و عرقیات گیاهی به میزان کافی می‌تواند موجب افزایش متابولیسم بدن شده و این شیوه به مرور موجب بهبود روند کالری‌سوزی در بدن می‌شود. به این ترتیب نوشیدن آب به مقدار کافی در طول روز و اضافه کردن مقداری از عرق گیاهی زیره و عرق گیاهی شوید به آب، می‌تواند علاوه بر پاکسازی بدن از چربی‌ها و مواد زائد به افزایش میزان سوخت و ساز کالری‌ها در بدن نیز کمک کند. برای تهیه این نوشیدنی‌ها کافی است مقداری از این عرق‌ گیاهی زیره یا شوید را با مقدار برابر آب ترکیب کرده و آن را در طول روز خنک میل کنید.

لاغری شکم با دارچین

این ادویه به افزایش سوخت‌و‌ساز بدن کمک می‌کند و همچنین مزایای قابل توجهی برای تنظیم قند خون دارد، که آن را به چاشنی ایده‌آلی برای افرادی تبدیل می‌کند که به دیابت یا پیش‌دیابت مبتلا هستند. در تحقیقات مشخص شده است که دارچین، به طور قابل توجهی میزان قند خون، تری‌گلیسیریدها، LDL یا کلسترول بد و میزان کلی کلسترول را در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ کاهش می‌دهد، موجب افزایش سوخت‌و‌ساز گلوکز تا حدود ۲۰ برابر می‌شود و توانایی شما در تنظیم قند خون را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

درمان سریع لاغری شکم با داروهای گیاهی

یکی از مفیدترین معجون‌ها و نسخه‌های گیاهی برای کاهش وزن و پیشگیری از چاقی نوشیدن معجونی از هویج و جعفری تازه در فواصل زمانی مشخص در طول روز است. به گفته درمانگران طب سنتی افرادی که در فاصله بین ۲ وعده غذای اصلی از این معجون استفاده می‌کنند می‌توانند تا حد زیادی به از بین رفتن چربی‌ها و شکسته‌شدن سلول‌های چربی در بدن‌شان امیدوار باشند به ویژه اگر این افراد در کنار رعایت رژیم غذایی سبک و نوشیدن این معجون گیاهی ساعتی در روز را به نرمش و ورزش روزانه اختصاص دهند. علاوه بر این درمانگران این شیوه درمانی بر این باورند که نوشیدن آب جعفری به تنهایی می‌تواند موجب کنترل و تنظیم میزان قند خون شده و به سلامت افراد دچار اضافه وزن کمک می‌کند. علاوه بر این، مصرف جعفری در وعده‌های غذایی می‌تواند میزان کلسترول خون را کاهش داده و آن را کنترل کند. توصیه ما به شما این است که هنگام خرید، دقت کنید تا هویج تازه و برگ‌های تیره‌تر جعفری را انتخاب کنید.

لاغری چربی شکم با بادام

یکی از خارق العاده ترین موادی که با چاقی مبارزه میکند بادام می باشد. بادام چربی های خوب را بالا می برد. چگونه بادام چربی شکم را کاهش می دهد؟ چون بادام سرشار از مواد مغذی ضروری مانند منیزیم، پروتئین، ویتامین E و فیبر می باشد! هنگامی که پروتئین به اندازه کافی باشد، توده عضلانی بدون چربی به نوبه خود چربی را می سوزاند. الیاف خوب نه تنها برای هضم کمک میکند بلکه احساس پری در زمان پر خوری به شما دست می دهد. چربیهای اشباع نشده و یا چربی های خوب در بادام نه تنها در کاهش وزن، موثر است بلکه به کاهش شاخص توده بدن (BMI) کمک میکند. بادام دارای مزایای بسیاری دیگر به غیر از معجزه کاهش وزن است. بادام برای بیماری های قلبی و دیابت نیز خوب است بنابراین، بدون هیچ گونه نگرانی، شما می توانید بادام را روزانه بخورید. اما به یاد داشته باشید،. یک تعداد انگشت شماری از آنها، ۱۰-۲۰ بادام در روز، نه بیش از آن! بله، ولی باید ساده باشد و سرخ شده و یا بو داده نباشد.۶-۸ بادام در طول شب خیس کنید. باید صبح ناشتا بخورید . با این حال، اگر روزانه آب لیموی ناشتا می خورید بادامها ی خیس شده را ۳۰-۴۰ دقیقه بعد بخوریداین باد مها را میتوانید در صبحانه یا در سالاد و یا مخلوط فرنی و یا حتی به غلات صبحانه خود به شیر اضافه کنیدزمانیکه احساس گرسنگی می کنید بادام را بجای اسنک بخورید

لاغری شکم با تخم کتان

تخم کتان از جمله موادی است که برای کاهش چربی شکم مورد استفاده قرار می گیرد ، این دانه با اثرات معجزه گر به شما کمک می کند تا شکمی صاف داشته باشید و کاهش وزن خوبی را تجربه کنید ، اثراتی مانند کاهش نفخ ، پاکسازی معده ، آب کردن چربی ها ، برطرف کردن تورم سلولی و ورم بدن .

  • هاشم مسگر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی