فروشگاه اینترنتی سکنی

فروشگاه اینترنتی سکنی

فروشگاه اینترنتی سکنی

فروشگاه اینترنتی سکنی

فروشگاه اینترنتی سکنی

کلمات کلیدی

کاهش وزن با لوبیای سفید

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۳۶ ق.ظ

کاهش وزن با لوبیای سفید

عصاره های لوبیا سفید ادعا می کنند که این عصاره می تواند آلفا آمیلاز (یکی از آنزیم های طبیعی بدن) را برای تبدیل کربوهیدرات به گلوکز مهار کند. عصاره لوبیا سفید، با محدود کردن فعالیت α-آمیلاز، سبب کاهش غلظت گلوکز می شود. عصاره لوبیای سفید، فروش عظیم به عنوان کمک به کاهش وزن است. همچنین گفته شده است که این عصاره می تواند از چاقی و کاهش چربی شکم جلوگیری کند. عصاره لوبیا سفید نه تنها برای کاهش وزن شناخته شده است، گفته می شود قادر به کنترل قند خون، غلبه بر مقاومت به انسولین، جلوگیری از دیابت و بیماری های قلبی، بهبود عملکرد ورزشی، افزایش انرژی، افزایش علائم آرتریت کاهش و کمک به جلوگیری از سرطان کولون. تا کنون تحقیقات محدودی بر روی مزایای بالقوه عصاره لوبیا سفید صورت گرفته است اما برخی مطالعات نشان داده اند که این عصاره می تواند برای کاهش وزن مفید باشد. یک مطالعه نشان داد که یکی از خواص بالقوه عصاره سفید لوبیا می تواند افزایش فرایند کاهش وزن و جلوگیری از افزایش قند خون توسط کربوهیدرات ها باشد.
معایب عصاره سفید لوبیا

عصاره های سفید لوبیا ممکن است عوارض جانبی مانند: تخلیه معده، گاستریت، اسهال داشته باشد. مکمل های عصاره سفید لوبیا برای بارداری، شیردهی زنان، کودکان و افراد مبتلا به بیماری های خاص آزمایش نشده اند. بنابراین اگر تصمیم به استفاده از این محصول دارید، با پزشک خود مشورت کنید. مؤسسه ملی بهداشت توصیه می کند که یک برنامه کاهش وزن، شامل غذا خوردن سالم و ورزش منظم داشته باشید، به اندازه کافی کفایت کنید و از استرس دور شوید تا وزن متعادل داشته باشید.
کالری لوبیای سفید

لوبیای سفید دارای 340 کالری در هر 100 گرم است. مکمل Carboblack مکمل است که یک عصاره لوبیا سفید دارد که اثبات شده است که به کربوهیدرات ها متصل شده و آنها را از جذب حذف می کند، اما با درصد قابل توجهی از مکمل مکمل. این در کاهش چاقی در مواردی مانند کبد چرب و دیابت کنترل نشده مؤثر نیست. 1/5 فنجان لوبیساپید حاوی 4 میلی گرم آهن "غیر" است. لوبیا یک منبع غنی از پروتئین و فیبر هستند. با اضافه کردن مرکبات به خوراک لوبیا، می توانید جذب آهن را افزایش دهید.
لوبیا سیاه چیست؟

لوبیا سیاه یکی از ثروتمندترین انواع حبوبات در جهان است که از آمریکای مرکزی و جنوبی مانند مکزیک و برزیل گرفته شده است که برای غذا و غذاهای بسیاری استفاده می شود. این نوع لوبیا اخیرا در ایران محبوب شده است.
Cowpea

لوبیا قرمز چشم یکی از پایه ها هستند. این گیاه از Fabaceae، نخود (Fabales) است. در فارسی، "لوبیا لوبیا سفید" و نوعی لوبیا گل هستند. در کتاب های پزشکی سنتی به نام "لوبیا بالدی" و "لووبا" به هندی نامیده می شود. به فرانسه، Dolic یک oeil noer یا Oolique oiil noir است، و به انگلیسی است Catjang، Cow pwas، سر چشم سیاه. این گیاه از خانواده گیاهان است و تاکنون، 20 گونه مختلف شناسایی شده است. گونه معروف و معمولی که برای مصرف میوه ها و میوه ها سبز شده یا خشک شده است. نام علمی Hassk vigna sinensis (L) savi. سابق. پیش از این، این گیاه به عنوان Dolichos گیاه شناس شناخته شده بود، اما هنوز هم آن را در جنس Vigna قرار داده است. در تعدادی از مدارک، V.Catjang به نام عنانی به عنوان نام اصلی نامگذاری شد، و در برخی موارد V. cylindrica و بقیه نام مترادف بودند.

  • هاشم مسگر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی